حذف قوانین دست و پا گیر در حوزه کشاورزی

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید همه قوانین در حوزه کشاورزی را تنقیح و قوانین دست و پا گیر را حذف می‌کنیم.

ذبیح الله اعظمی ساردویی، نماینده مردم جیرفت در مجلس افزود: یکی از مشکلات اصلی کشور در بخش کشاورزی علاوه بر تولید این است که باید تصمیمی اتخاذ شود تا افزایش بهره‌وری از آب و خاک را حل و فصل کنیم.

اعظمی اضافه کرد: باید مازاد تولید را به کشاورزان و تجار واگذار کنیم تا بدون قوانین دست و پاگیر بتوانند، صادرات انجام دهند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در مقایسه با کشورهای همسایه این است که آنها قوانین دست و پاگیری مانند گمرک، هزینه‌های تعرفه زیاد و تعرفه های بی موقع را ندارند.

صادرات محصولات کشاورزی در سال جدید

وی افزود: برای سال جدید الگوی کاشت کشاورز قراردادی و خرید، تضمینی خواهد شد؛ صادرات محصولات کشاورزی و شناسایی بازار هدف و مجبور کردن وزارتخانه‌هایی که متولی امر صادرات و بازار هستند را در پیش می گیریم.

اعظمی ادامه داد: این قول را می‌دهم که سرمایه‌گذاری داخلی یعنی بومی به اضافه خارج از استان را افزایش می دهیم تمرکز ما بر روی ظرفیت‌هایی است که در این زمینه داریم، علاقمندیم تعدادی از جوانان را به عنوان بازرگان بین‌المللی، آموزش دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67489
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.