نرخ ارز،سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۸ دی ۹۸/ افزایش قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته

قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون ۶۱۰ هزار تومان قیمت خورد.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت چهار میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه هم بدون با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۷۰ هزار ۷۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۱۱ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی
صرافی ملی قیمت دلار را برای یکشنبه هشتم دی با ۲۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی شنبه، ۱۲ هزار ۹۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی در روز یکشنبه هشتم دی ۹۸
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (یکشنبه هشتم دی ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۱۱ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۹۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39346
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.