۴۰هزار کارت سوخت در انتظار صاحبانشان

مدیرکل پست استان کرمان با بیان اینکه ۴۰ هزار کارت سوخت مانده در پست داریم که عمده آن‌ها یعنی معادل ۲۳ هزار کارت سوخت متعلق به شهر کرمان است، گفت: ادارات پست در سراسر استان تا زمان کاهش مراجعات مردمی برای دریافت کارت سوخت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ به صورت یک‌سره مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.

مدیرکل پست استان کرمان با تاکید بر اینکه مالکین خودروها می توانند برای دریافت کارت سوخت به باجه‌های پستی بلوار شهید صدوقی و بلوار عدالت کرمان مراجعه کنند تصریح کرد: ادارات پست در سراسر استان تا زمان کاهش مراجعات مردمی برای دریافت کارت سوخت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ به صورت یکسره مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.

اکبری درباره وضعیت تحویل کارت سوخت در استان کرمان ۱۰ روز پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در کشور اظهار کرد: از ۷۰ هزار کارت سوخت که در باجه‌های معطله استان بوده ۴۰ هزار کارت سوخت مانده داریم که عمده آن‌ها یعنی معادل ۲۳ هزار کارت سوخت در شهر کرمان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارت‌های سوخته معطله در باجه‌های پستی استان مربوط به سال‌های ۹۳ تا ۹۷ است افزود: این افراد می‌توانند برای گرفتن کد رهگیری به دفاتر پلیس +۱۰ و یا کافی نت ها مراجعه کرده و با دریافت بارکد ۲۰ رقمی کارت سوخت و با داشتن اصل شناسنامه و کارت خودرو و کارت شناسایی مالک به باجه های پستی تعیین شده مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

مدیرکل پست استان کرمان با تاکید بر اینکه مالکین خودروها می توانند با مراجعه به سایت اداره پست به نشانی www.post.ir برای وضعیت دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند تصریح کرد: ادارات پست در سراسر استان تا زمان کاهش مراجعات مردمی برای دریافت کارت سوخت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ به صورت یکسره مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37857
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.