آغاز ثبت نام الکترونیکی سیلندر گاز در جیرفت

جیرفتی ها برای دریافت سیلندر گاز باید در سامانه تجارت آسان ثبت نام کنند.

به گزارش «کرمان نو» اکثر محله های شهر جیرفت هنوز از نعمت گاز لوله کشی بهره مند نیستند و بیشتر روستاها نیز همین وضعیت را دارند. مدتهاست که مشکل کمبود سیلندر گاز در این شهرستان مردم را رنج می دهد اما به تازگی زمزمه هایی از ثبت نام الکترونیکی برای دریافت سیلندر گاز مایع در این شهرستان به گوش می رسد. برخی از مردم می گویند این مساله باعث می شود تا کافی نت ها شلوغ تر شوند و این کار باعث بیشتر شدن تعداد مبتلایان به کرونا خواهد شد. البته گذشته از شیوع کرونا این طرح موافقان و مخالفان خود را در این منطقه دارد.

ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت به «کرمان نو» می گوید: طرح ثبت نام الکترونیکی گاز مایع سراسری است و افراد باید برای دریافت سهمیه گاز خود در سامانه تجارت آسان با آدرس https://tejaratasan.niopdc.ir عضو شوند.

وی اضافه کرد: افراد پس از ثبت نام در این سامانه کارتی را برای دریافت سهمیه خود دریافت می کنند و این سهمیه هر چند وقت یک بار شارژ می شود.

فرماندار جیرفت معتقد است با این روش از تشکیل صف های طولانی در شهر جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه هنوز در بحث ثبت نام و وارد کردن اطلاعات فردی هستیم گفت: کسانی که انشعاب گاز دریافت کرده باشند اجازه دریافت کارت نخواهند داشت.

وی می گوید: برخی افراد از سیلندر گاز مایع برای گازسوز کردن خودروها یشان استفاده می کنند و این طرح در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت اجرایی می شود.

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54455
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.