برق کشاورزان صرفه جو رایگان می شود

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شمال استان کرمان از رایگان شدن برق کشاورزان صرفه جو در برنامه‌های کاهش پیک بار تابستان امسال خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه باغین در نشست همکاری مدیریت پیک بار که با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف، دبیر فرهنگی، رئیس اداره برق باغین و جمعی از کشاورزان این منطقه در محل مصلای صاحب الزمان باغین برگزار شد با تقدیر از خدمات رسانی صنعت برق و تامین برق پایدار بر حمایت و همکاری همه جانبه با دولت برای تسریع در اصلاح و بهسازی وضعیت موجود تاکید کرد.

او می‌گوید: برنامه‌های مدیریت مصرف باید عملیاتی و قابل اجرا باشد و طرح و برنامه‌های مدیریت مصرف آب و برق در راستای تامین رفاه و آسایش خانواده‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده، همچنین با تقدیر از تلاش وزارت نیرو در دولت سیزدهم، گفت: وزارت نیرو وزارتخانه حیاتی بوده و نقش ویژه‌ای را در توسعه کشور ایفا کرده است که البته در دولت قبل کاستی‌ها و چالش‌های زیادی از جمله نبود ساخت نیروگاه وجود داشت که امیدواریم دولت جدید در راستای تسریع خدمات رسانی به ملت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش آب و برق اقدامات موثری انجام دهد.

در ادامه حمید علیزاده مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شمال استان کرمان گفت: برق مشترکان کشاورزی همکار در برنامه‌های کاهش پیک بار تابستان امسال رایگان می شود.

او می‌گوید: آن دسته از کشاورزانی که از ساعت ۱۱ تا ۱۸ دربازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور در ساعات اوج بار، به مدت ۵ ساعت اقدام به خاموش کردن پمپ چاه‌های کشاورزی خود کنند، علاوه بر این که هزینه برق مصرفی آن‌ها در ۱۹ ساعت باقی مانده شبانه روز به صورت رایگان محاسبه خواهد شد، مشمول دریافت پاداش‌های تشویقی براساس دستورالعمل‌های وزارت نیرو خواهند شد.

علیزاده ، از همکاری و مشارکت مشترکان کشاورزی در طرح‌های کاهش پیک بار و مدیریت مصرف توزیع برق شهرستان کرمان در تابستان ۱۴۰۰ تشکر و بر تداوم این همکاری‌ها در پیک بار تابستان تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92053
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.