رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد


برگشت روال عادی سوخت‌گیری در جنوب استان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در مرکز استان، مشکل صف‌های طولانی برای تامین سوخت در جنوب استان برطرف شده و مردم با کارت خودروهای خود می‌توانند سوخت دریافت کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از مراکز توزیع سوخت جیرفت اظهار کرد: در حال حاضر مشکلاتی در تامین سوخت برای خودروهای فاقد کارت سوخت وجود دارد زیرا در شهر جیرفت، دو جایگاه برای این خودروها پیش بینی شده و در این جایگاه‌ها مقداری ازدحام وجود دارد و باید این مشکل را در مرکز استان بررسی و حل نماییم.

وی افزود: در سفر قبل به جنوب استان با صف‌های طولانی مردم برای تامین سوخت روبرو بوده‌ام که امروز خوشبختانه اکثر سوخت‌گیری‌ها روال عادی دارد و مشکلی وجود ندارد.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید با جدیت با قاچاق سوخت برخورد شود زیرا سوخت سرمایه ملی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: معتقدیم که در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت باید با افرادی که سودجویی می کنند، برخورد قاطع صورت گیرد اما این برخورها نباید موجب شود که مردم عادی برای تامین سوخت موردنیاز خود دچار مشکل و زحمت شوند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موظف است که در جایگاه‌های سوخت، دوربین‌های کارتخوان و پلاک خوان مستقر کرده و با استفاده از سامانه‌های موجود روند سوخت رسانی را مدیریت کند و در این رابطه با ایجاد هرگونه محدودیت برای مردم که موجب نارضایتی و زحمت آن‌ها می شود، مخالف هستیم.

حمیدی تصریح کرد: ترک فعل‌های احتمالی در حوزه مدیریت سوخت به ویژه در جنوب استان نیز رصد شده و مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98530
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.