نماینده جیرفت و عنبرآباد خطاب به وزیر نفت:


طرح کدینگ برای کشاورزان جنوب مشکل‌ساز شده است

نماینده مردم‌ جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت گفت: اجرای طرح کدینگ مشکلاتی برای مردم به خصوص کشاورزان این منطقه ایجاد کرده‌است و خواستار دستور حل این موضوع هستیم.

به گزارش کرمان‌نو، ذبیح اله اعظمی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی استان کرمان در شهر درب‌بهشت شهرستان جیرفت، پیشرفت و گسترش عملیات گازرسانی را محور توسعه و توزیع عادلانه امکانات دانست و افزود: علاوه بر توسعه زیرساخت، وجود گاز در هر روستا یا منطقه امنیت غذایی را به دنبال دارد و در پی آن از مهاجرت روستاییان و کشاورزان جلوگیری می‌کند.

اعظمی خطاب به وزیر نفت اظهارداشت: این  منطقه بر محور کشاورزی است و با توجه به وجود ظرفیت گلخانه‌‌ای این منطقه عملیات گازرسانی به  ۳ هزار هکتار گلخانه لازم و ضروری است.

او تسهیل در امر گاز‌رسانی به گلخانه‌ها و نظر مساعدت وزیر را در ارایه تسهیلات واجب دانست و افزود: گسترش گازرسانی در سازه‌های گلخانه باعث کاهش قاچاق سوخت می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به دستور قبلی وزیر مبنی بر توسعه گازرسانی به بخش اسفندقه  گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی و معدنی منطقه گازرسانی به این بخش را در دستور کار قرار دهید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95968
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.