بیش از ۱۳۰۰ کرونایی، دستگاه‌های اکسیژن هلال احمر را امانت گرفتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی از امانتداری تجهیزات اکسیژن تراپی هلال احمر بهره‌مند شده اند.

به گزارش کرمان نو، رضا فلاح -مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان- گفت: با توجه به راه اندازی و فعالیت قرارگاه عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص مبارزه با پیک پنجم کرونا، بیش از هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب و درمانی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت ۲۵ بانک امانات پزشکی در سراسر استان کرمان افزود: تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی از امانتداری تجهیزات اکسیژن تراپی بهره‌مند شده اند.

فلاح بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون، ۵۴ هزار و ۶۱۰ عدد ماسک، هزار و ۳۸۳ لیتر ماده ضدعفونی کننده، ۲ هزار و ۹۳۶ بسته بهداشتی، ۴ هزار و ۶۰۶ بروشور آموزشی در بین عموم از سوی این قرارگاه توزیع شده است.

فلاح به بکارگیری تجهیزات و لجستیک خودرویی در برپایی مراکز واکسیناسیون و نقاهتگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ۵ چادر امدادی، ۲ دستگاه کانکس، ۵۷ تخته پتو، ۴ عدد تخت بیمار، ۲۵ تخته موکت، ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲۴ دستگاه خودرو در این حوزه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75599
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.