مسئول آموزش فوریت های پزشکی بم عنوان کرد


بیش از ۸۰۰ نفر در شرق استان کرمان مدرک اورژانس یار دریافت کردند

مسئول آموزش فوریت های پزشکی بم گفت: در هشت دوره طرح اورژانس یار در شرق استان بیش از ۸۰۰ نفر در شرق استان موفق به دریافت مدرک اورژانس یار شده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ” سیامک جعفری” در جمع خبرنگاران گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بم، نهمین دوره طرح آموزشی اورژانس یار(همیار اورژانس )را از ۱۹ مهرماه آغاز می کند.

وی افزود: دراین دوره افراد، از اقشار مختلف با فراگیری آموزش های مرتبط به عنوان همیار اورژانس و اورژانس یار به صورت داوطلبانه در مواقع بحران و سوانح اورژانسی کمک شایانی به نجات جان انسان ها و جلوگیری از آسیب و صدمات بیشتری به مصدومین، می کنند که تاکنون بیش ۸۰۰ نفر مدرک همیار اورژانس (اورژانس یار ) را در شرق استان کرمان (شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان) با گذارندن دوره و قبولی در آزمون های پایانی دریافت کرده اند.

مسئول آموزش فوریت های پزشکی بم ادامه داد: برای داوطلبان و همیاران اورژانس، آموزش کمک های اولیه و تخصصی در حوزه فوریت های پزشکی به صورت رایگان برگزار خواهد شد و بعد از اتمام دوره های آموزشی در صورت قبولی در آزمون تئوری و عملی،گواهی معتبر از طرف مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بم برای همیاران اورژانس صادر خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77985
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.