توانایی‌های امدادی ۱۴۰ امدادگر هلال احمر کرمان سنجیده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۱۴۰ نیروی امدادی و داوطلب این جمعیت با اجرای “رزمایش حفاظت از مقر” در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق توانایی‌های امدادی خود را محک زدند. 

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان رضا فلاح افزود: رزمایش حفاظت از مقر با مشارکت ۱۴۰ نفر از نیروهای امدادی، حراست و داوطلب جمعیت هلال احمر این استان و با محوریت پایگاه بسیج شهدای هلال احمر برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مانور با هدف حفظ آمادگی نیروهای مستقر در محیط به منظور دفاع از مقر و نیروهای امدادی و عکس العمل سریع در مواجه با حوادث مختلف، حفظ انسجام و یکپارچگی بخصوص در هنگام بروز حادثه و بهبود بخشیدن به هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور و نظارت فرمانده بسیج ادارات استان کرمان و فرمانده گردان بیت المقدس در این رزمایش خاطرنشان کرد: تخلیه اصولی افراد، ارائه کمک های اولیه و تامین سرپناه اضطراری برای بحران ها، فرهنگ سازی و ایجاد انگیزش بین داوطلبان و سایر اقشار جامعه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بوده است.

وی تصریح کرد: در این رزمایش تیم حفاظت فیزیکی – نگهبانی، تیم اطفای حریق و تیم امدادونجات در بخش های مختلف ایفای نقش کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76444
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.