ویروس کرونا| پرواز پشت پرواز؛ ماهان ایر از چین دل نمی‌کند

شرکت هواپیمایی ماهان دیروز اطلاعیه‌ای مبنی بر لغو کلیه پروازهایش به چین منتشر کرد اما خبری از لغو پروازهای این شرکت نیست.

در حالی ویدیویی اخیرا منتشر شده که در آن ادعا می‌شود چینی‌هایی که در استانبول گیر کرده‌اند، با پرواز هواپیمایی ماهان به تهران آورده و سپس از آنجا به چین انتقال داده می‌شوند، لیست پروازهای خروجی و ورودی فرودگاه امام خمینی تهران هم نشان می‌دهد پروازهای ماهان ایر در خط پروازی ایران و چین همچنان برقرار است.

براین اساس بامداد امروز سه پرواز این شرکت از پکن، شانگهای و گوانگ‌ژو در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته است.

31

در همین حال امشب هم سه پرواز این شرکت به پکن، شانگهای و شنزن انجام می‌شود.

32

اگرچه وزیر بهداشت ایران اعلام کرده تنها خطی برای برگشت ایرانیان از چین و بازگشت اتباع چینی از ایران باز است، اما به نظر می‌رسد پروازها به روال قبل در حال انجام است.

ماهان ایر چندی پیش به عنوان برترین شرکت هواپیمایی در بخش انجام پروازهای منظم و به موقع در دسامبر در فرودگاه پکن انتخاب شده بود.

در همین حال اکبر ترکی، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس امروز به خبرگزاری خانه ملت گفته

علیرغم تمامی هشدارها پروازهای رفت و برگشت ایران به چین همچنان برقرار بوده و هواپیمای ماهان اخیرا سه پرواز به این کشور داشته است.

کرونا ویروس تاکنون منجر به مرگ بیش از 300 تن در خارج از مرزهای ایران شده و وزارت بهداشت اعلام کرده در داخل کشورمان هنوز موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=41711
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.