۱۲ دستگاه پزشکی غیرمجاز در رفسنجان جمع‌آوری شد

کارشناس نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از جمع‌آوری بیش از ۱۲ مورد دستگاه پزشکی غیرمجاز و غیراستاندارد در مراکز لیزر و مطب‌های غیرمجاز خدمات زیبایی و پوستی به ارزش ریالی معادل ۶۰ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، ابوالقاسم حسنی افزود: برخی افراد فرصت طلب در پی اقبال بانوان به سمت مراکز لیزر و زیبایی طی سال‌ های اخیر با مداخله در امور پزشکی در قالب دایر کردن کلینیک ‌های بدون مجوز زیبایی به صورت غیرمجاز و پنهانی مشتری جذب می ‌کردند.

وی بیان کرد: بیش از ۱۲ دستگاه غیرمجاز پزشکی طی سال گذشته تاکنون در مراکز لیزر و مطب های غیرمجاز خدمات زیبایی و پوستی در رفسنجان کشف و ضبط و برای افرادی که بدون صلاحیت و مجوز پزشک در این رابطه فعالیت می کردند پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: این دستگاه های پزشکی غیرمجاز دارای ارزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال بوده که تحویل اداره اموال تملیکی کرمان و به نفع دولت ضبط شدند.

کارشناس نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: افراد مراکز مجوز دار را برای انجام خدمات زیبایی انتخاب می کنند.

حسنی گفت: همشهریان در صورت مشاهده مرکز غیرمجاز پزشکی و زیبایی با شماره ۰۳۴۳۴۲۸۰۰۴۲ تماس گرفته و مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اطلاع رسانی کنند.
روز گذشته توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از علی حسینی نسب نماینده اداره صمت، سعید ایرانپور نماینده اداره تعزیرات حکومتی و سرگرد محمدرضا نیکویی نماینده اداره آگاهی نیروی انتظامی رفسنجان در راستای همکاری در بازدیدهای نظارتی سال گذشته تاکنون تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77622
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.