تحولات آینده حضور یا عدم حضور قالیباف و ريیسی را مشخص می‌کند

حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی با اشاره به وجود پیشرفت‌ها و دست‌آوردهای جمهوری اسلامی در درون کشور و موفقیت‌های جوانان ما در عرصه‌های بین‌المللی گفت: متاسفانه کشور دچار ضعف‌هایی است که دشمن نیز از همین نقطه به ما ضربه می‌زند.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان گسیختگی موجود در بدنه جامعه، مشکلات معیشتی و اقتصادی را مهمترین آسیب‌های روز جامعه دانست و گفت که کشور امروز به رئیس جمهوری نیاز دارد که از حاشیه‌ها بیرون بیاید.
وی با تاکید بر اینکه درد امروز مردم جامعه اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نیست افزود که درد جامعه امروز کرامت حقیقی انسان است و تنها در سایه تفکر انقلابی محقق می‌شود.
رئیس انتخاباتی ستاد رئیسی در استان با بیان اینکه سفر حجت‌السلام رئیسی به کرمان اواسط هفته آینده انجام می‌شود گفت: فعالیت‌های ستادی ما در استان کرمان شروع شده و در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها ستادهای ما فعالیت خود را آغاز کرده یا به‌زودی آغاز می‌کنند.
وی ادامه داد که در شهر کرمان بیش از ۱۰ ستاد مردمی کار خود را به‌زودی آغاز خواهند کرد و بالغ بر ۵۰ ستاد مردمی راه‌اندازی می‌شود.
الله‌وردی با اشاره به برنامه‌های ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کرمان گفته برگزاری سخنرانی و تریبون آزاد را در این ستادها خواهیم داشت.
وی از وجود فضای دانشجویی و جوان در ستادهای تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی خبر داد و افزود: در راستای فعالیت‌های انتخاباتی به دنبال آن هستیم تا اتهاماتی را که از برون مرزها به ایشان وارد می‌شود را پاسخگو باشیم.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان کرمان از حضور سعید جلیلی و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برای سخنرانی در کرمان خبر داد و گفت: ستاد ما با ستادهای انتخاباتی قالیباف مشترک نیستند اما با هم رابطه نزدیکی داریم.
وی تصریح کرد: بررسی‌های آینده از فضای جامعه و تحولات آینده تکلیف حضور یا عدم حضور قالیباف و رئیسی را در انتخابات مشخص می‌کند.
الله‌وردی با اشاره به محورهای کلی برنامه‌های رئیسی گفت: دولت کرامت قطعا دولتی پرکار و پرتلاش با سمت و سوی خدمت‌رسانی، عبور از مدیریت خاص و دوستان و پرهیز از مدیریت‌های اشرافی، عبور از گسیختگی که عده‌ای با عناوین اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی به آن دامن زده‌اند خواهد بود.
وی عبور از گسیختگی موجود در جامعه که دشمنان هر چه بیشتر به آن دامن می‌زنند و رسیدن به نقطه مطلوب در مبارزه با مفاسد اقتصادی با شناسایی بسترهای این آسیب را از دیگر اهداف وی برشمرد و افزود که  جلوگیری از فساد به این روش شاید زمان‌بر باشد اما اساسی و بنیادی است.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در رابطه با جایگاه زنان در برنامه های حجت الاسلام ريیسی گفت: جهت‌گیری نظام در برابر حضور بانوان در جامعه مشخص بوده و در همین راستا عمل خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11276
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.