مواجهه نظامی با ایران یک بلُف سیاسی است

محمدرضا پورابراهیمی به اقدامات آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها از سال 90 برنامه جدیدی تحت عنوان تحریم های هوشمندانه علیه کشور ما در دستور کار قرار دادند و با توجه به این قضیه تصور می کردند با این تحریم ها، ایران از پای در می آید و در اظهارنظر اولیه اوباما بعد از تصویب این تحریم ها عبارت «تحریم های فلج کننده» به کار برده شد که در بازه زمانی حداکثر 6 ماهه ایران را از پای در می آرود.

وی تصریح کرد: مشکلاتی برای اقتصاد ما به وجود آمده و هزینه هایی دادیم اما نه تنها فلج نشد بلکه اقتصاد ما محکم به مسیر ادامه  داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در سخنان وزیر امور خارجه آمریکا که خیلی عریان صحبت می کند و جان بولتون و همچنین در اظهارنظرهای سخیف ترامپ موضوع براندازی و جشن پایان نظام جمهوری اسلامی را در کریسمس 2018 می بینیم.

وی افزود: این موارد دشمن نشان می دهد تمام تلاش و هر چه در بضاعتش بوده به کار گرفته و در دوره جدید کشورهای خائن منطقه را در حیطه عمل خود قرار داده و کشورهای عربی را با پول نفتشان به جنگ اقتصادی با ایران آورده اند.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آمریکا جنجال تبلیغاتی علیه ایران به راه انداخته که بیشتر ایجاد رعب و وحشت در منطقه باشد اما ما در دفاع مقدس که همه دنیا پشتیبان صدام بود، یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موفقیت های زیادی به دست آوردیم و  امروز ایران به جای موقعیت دهه 60، در اوج اقتدار نظامی است و نه تنها از خود صیانت می کند بلکه معادلات نظامی در عراق، سوریه و … را تحت تاثیر قرار داده است.

او می گوید: مواجهه نظامی با ایران  یک بلُف سیاسی است و آمریکایی ها اگر روزی بخواهند دست از پا خطا کنند، می دانند تمام منافعشان در منطقه از بین می رود و حتی اگر بخواهد جنگی راه بیندازد هزینه های سنگینی می دهد لذا طبق فرموده مقام معظم رهبری، آنها جرات و جسارت ورود به جنگ با ما را ندارند. ضمن اینکه جنگ اقتصادی در حال از دست دادن کارکرد خود است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28034
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.