کدام دستگاه‌های اجرایی زیربار ارزیابی عملکرد خودنرفتند؟

شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان درحالی برگزار شد که میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه های اجرایی و تشریح نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در ابتدای جلسه جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان آمار استان کرمان از  نظر رضایت مردم از دستگاه های اجرایی را استان کرمان را تشریح کرد و گفت در زمینه رضایت سنجی مردم از دستگاه‌های اجرایی و تحقق حقوق شهروندی در سال گذشته با نمره 68.18 رتبه بیست و دوم کشور را کسب کرده است، شایان ذکر است که بالاترین نمره کسب شده در سطح کشور 78.75 و پایین‌ترین 62.29 بوده است.
همچنین رودری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت استان کرمان در این ارزیابی از نظر مراجعان رتبه چهاردهم، نحوه رفتار با مراجعان رتبه هجدم، امکانات سخت افزاری رتبه نهم، آگاهی مراجعین رتبه بیست و دوم، رفتار با مراجعین رتبه هفدهم و سایرموارد رتبه بیست و هشتم  را کسب کرده است.

6 دستگاه اجرایی استان کرمان زیر با ارزیابی عملکرد خود نرفتند

در ارزیابی عملکرد سال 97 تعدادی دستگاه هایی که باید شرکت می کردند 70 دستگاه بود که 6 دستگاه حاضر به ارزیابی عملکرد خود در سال 97 نشدند.
اداره کل کمیته امداد امام خمینی، شرکت سهامی بیمه ایران شعبه کرمان، شرکت گاز، اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت نفت استان کرمان دستگاه هایی هستند که حاضر نشدند عملکرد خود را  در سال 97 مورد ارزیابی قرار دهند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32017
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.