علیدادی نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:


برای قصور در مراسم تشییع عذرخواهی ‌می‌کنیم

امام جمعه کرمان ضمن تسلیت شهادت فاطمه‌الزهرا(س) در نماز جمعه روز ۲۷ دی‌۹۸ عنوان کرد: به خانواده‌هایی که در سانحه هواپیما عزیزانشان را از دست دادند و همچنین جانباختگان در تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم و جای عذر خواهی است به‌علت قصور عذرخواهی می‌کنیم و پیگیری امور این خانواده‌ها در دست اقدام مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: در جغرافیای اسلامی جای قلدرها و تروریست‌ها که در رأس آنها آمریکاست، نیست، نمونه‌اش در عراق مجلس تصویب می‌کند که نباید حضور داشته باشند که نمی‌روند و این یک نمونه از قلدری‌ آنهاست. به‌فضل خداوند با مدد از خون شهدای عزیزمان به‌خصوص شهید سلیمانی، جبهه مقاومت پیروزی بزرگ که خروج آمریکایی‌ها از منطقه است را جشن خواهد گرفت.

علیدادی‌سلیمانیدر خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تاکید برآنکه در انتخابات هر چه افراد به حق نزدیک‌ترند و از عدل دفاع می‌کنند و رعایت جهات می‌کنند آنها را باید انتخاب کنیم، تصریح کرد: راه برای دفاع باز است تا افرادی که صلاحیت آنها مورد تایید نیست اعتراض کرده و شورای محترم نگهبان را قانع کنند تصریح کرد: بدون کوچکترین نگاه جناحی و سیاسی این احراز صلاحیت‌ها انجام شده است.

امام جمعه کرمان ضمن تسلیت شهادت فاطمه‌الزهرا(س) عنوان کرد: به خانواده‌هایی که در سانحه هواپیما عزیزانشان را از دست دادند و همچنین جانباختگان در تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم و جای عذر خواهی است به‌علت قصور عذرخواهی می‌کنیم و پیگیری امور این خانواده‌ها در دست اقدام مسئولان است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به بارندگی‌های اخیر تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد بروز سیل در جنوبشرق کشور و در استان سیستان و بلوچستان بودیم بنابراین به مردم این مناطق باید کمک شود تا مشکلات آنها به سرعت برطرف شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40537
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.