تغییر مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تقریبا قطعی شده است

احمد انارکی محمدی درباره خبرهای منتشر شده درباره تغییر محمد محسن بیگی گفت که موضوع رفتن ایشان مربوط به امروز نیست. از یک سال پیش این صحبت‌ها وجود داشت. اخیرا یکی دو گزینه هم معرفی شده است.

به گفته وی جابه‌جایی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تقریبا قطعی شده است.

او درباره فشار برخی نمایندگان اصولگرای کرمان برای برکناری محسن بیگی هم گفت که جدای از صحت داشتن این فشارها، به هر حال الان فکر می‌کنم دیگر بحث از این حرف‌ها گذشته و دو گزینه هم معرفی شده است. ماندن مدیرکل بستگی به نظر وزیر آموزش و پرورش دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار همچنین خبر داد که امروز هم برخی نمایندگان استان کرمان با وزیر آموزش و پرورش در خصوص این تغییر صحبت کردند و اعلام کردند با ماندن آقای محسن بیگی مخالف هستند.

وی از بردن نام این نمایندگان خودداری کرد.

انارکی محمدی در پاسخ به این سوال که «برکناری مدیری که در انتخابات برای پیروزی حسن روحانی پاشنه ورکشیده آیا باعث ناامیدی حامیان دولت نمی‌شود» گفت که ما حامی دولت هستیم اما باید به این نکته توجه کنید یک پای دولت هم در کرمان مقام عالی دولت در استان است.

بیشتر بخوانید:

مدیر پاشنه ورکشیده در انتخابات 96 تغییر می‌کند؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17362
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    جای بسب تاسف است که زور جناب زاهدی به سایر نمایندگان کرمان می چربد
    جناب نماینده شما حافظ رای مردم هستید

  2. علی صبفوری می گوید

    آقای زاهدی نظر ورایشان بر امری باشد کار حتمی است. هرکه پیش ما مثل فنر ودلا نشد باید بره!!!!!خدا کند روزی برسد فامیل بازی وقوم خویش بازی جای خود را به قانونگرایی و اصلح گزینی بدهد کاش نیمه نگاهی به سابقه درخشان آقای دکتر محمد محسن بیگی می شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.