جزئیات برنامه‌های روز قدس در استان کرمان اعلام شد؛ راهپیمایی مردمی و خودرویی نداریم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال به با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی مردمی و خودرویی روز قدس برگزار نمی‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، حسین انجم‌شعاع با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا راهپیمایی روز قدس را با حضور مردم نداریم اظهار داشت: راهپیمایی خودرویی نیز برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۱۱ روز جمعه مقام معظم رهبری برنامه سخنرانی ویژه روز قدس دارند گفت: این سخنرانی از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امام راحل بر زنده نگهداشتن این روز تاکید فراوان داشتند افزود: با توجه به اهمیت این روز و برای اینکه روز قدس به دلیل شیوع کرونا کمرنگ برگزار نشود یکسری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در فضای رسانه‌ای و مجازی در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی به تزئین و فضاسازی ویژه خیابان فلسطین و بلوار قدس اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی و توزیع تراکت و پرچم فلسطین در این غرفه‌ها از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

انجم‌شعاع به برگزاری دومین جشنواره “قدس میراث ماندگار” در استان کرمان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته نخستین دوره این جشنواره برگزار شد که دومین دوره این جشنواره از ۶ اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا روز قدس ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه رشته مسابقه پرسش مقاومت، کتابخوانی و لب زنی برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی kerman.ccoip.ir مراجعه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برنامه نمادین آیین پرچم اشاره کرد و افزود: این برنامه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در بلوار قدس، پارک مطهری برگزار شده و در این برنامه نمادین پرچم اسرائیل به آتش کشیده شده و پرچم فلسطین برافراشته می‌شود.

وی از برگزاری همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین در جوار مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی استان کرمان نیز راه‌اندازی کاروان سرود و نمایش را در سطح شهر کرمان در روز قدس دارد.
انجم‌شعاع به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی با موضوع “ما رو چه به دعوای فلسطین و اسرائیل” اشاره کرد و افزود: این کرسی‌های آزاد‌اندیشی در بخش دختران و پسران در سراسر استان با محوریت دانش آموزان در قالب‌های مجازی و حضوری با توجه به رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزاری یک وبینار را در دانشگاه‌های استان با حضور‌ ویدئو کنفرانس مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داریم گفت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی را نیز در این روز داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: شهرستان‌هایی که برنامه نماز جمعه دارند در محل نماز جمعه این مناطق ویژه برنامه روز قدس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69996
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.