فرماندار کرمان:


۱۲ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان را به عهده دارند

فرماندار کرمان گفت: در شهرستان کرمان قریب به ۱۲ هزار نفر در ۵۲۱ شعبه، زمینه برگزاری انتخابات و دریافت رأی مردم در ۲۸ خرداد را فراهم می کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی بابایی” در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار نفر در شهرستان کرمان کار برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد را به عهده دارند، اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای مردم در حمایت از نظام است.

وی افزود: فرآیند برگزاری انتخابات در عمر ۴۲ ساله جمهوری اسلامی ایران توسط اقشار مختلف مردم انجام می گیرد، از مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی تا صنوف و کسبه بازار، دانشجویان، جوانان و … در هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند.

بابایی با اشاره به نقش مردم در انتخابات تصریح کرد: در شهرستان کرمان قریب به ۱۲ هزار نفر در ۵۲۱ شعبه، زمینه برگزاری انتخابات و دریافت رأی مردم در ۲۸ خرداد را فراهم می کنند.

فرماندار کرمان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اوایل انقلاب اسلامی امام عزیز در خصوص صدور انقلاب به جهان گفتند اکنون این اتفاق ، این نظام و انقلاب با خون شهداء و ایثارگری ایثارگران و با حضور مردم در صحنه های مختلف استوار و تنومند شده است ما نیز به عنوان یکی از مسئولین دستگاه های اجرایی بایستی از هیچ تلاشی برای مشارکت مردم در انتخابات دریغ نکنیم .

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در جامعه اظهار کرد: هیچ کس منکر وجود مشکل به ویژه مشکلات معیشتی در کشور نیست اما این دلیل نیامدن پای صندوق و عدم شرکت در انتخابات نمی شود .

بابایی بیان کرد: دشمن کمر به ناامید کردن مردم از انقلاب و عدم حضور مردم در انتخابات بسته که این موضوع تازگی ندارد و در تمامی انتخابات گذشته نیز از هیچ کاری دریغ نمی کرد چون دشمن به خوبی تأثیر حضور مردم پای صندوق های رأی را می داند به ویژه در حال حاضر در عرصه بین الملل در شرایط حساسی قرار داریم، مردم با شرکت در انتخابات و ما مسئولین با تلاش در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید دِین خودمان را به انقلاب و شهداء ادا کنیم.

فرماندار کرمان گفت: ۶۰ درصد از شعب اخذ رأی شهر کرمان در مدارس مستقر است و تعداد کثیری از نیروهای دست اندر کار انتخابات نیز از آموزش و پرورش هستند.

وی با استناد به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۷۱ شوراهای اسلامی مبنی بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها و مؤسسات وابسته به دولت با ستاد انتخابات جهت برگزاری انتخابات تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی حسب درخواست وزارت کشور و در شهرستان ها فرماندار، موظف هستند کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند البته مدت همکاری کارکنان جزء مأموریت آنان محسوب می شود و همه مسئولین وظیفه دارند این قانون را در اولویت کاری قرار دهند .

بابایی با اشاره به این نکته که جهان چشم به این انتخابات دوخته، خواستار جدیت مضاعف مسئولین در حوزه مدیریتی و پرهیز از هرگونه اِهمال کاری شد و تأکید کرد: باید مراقب بود بهانه دست دشمن ندهیم، با یک اِهمال کاری ساده زحمات چهار دهه انقلاب را تحت الشعاع قرار ندهیم و از ارزش هایمان دفاع کنیم .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72153
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.