آغاز امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد| کنکور بیست روز پس از آخرین امتحان نهایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پایه دوازدهم طبق روال هر سال، آخر اردیبهشت پایان سال تحصیلی است و پس از تعطیلات عید فطر، امتحانات از ۱۰ یا ۱۷ خرداد آغاز می شود.

فارس گزارش داده؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: امتحانات نهایی تا یک هفته از تیر ماه ادامه دارند و کنکور نیز۲۰ روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار می‌شود.

وی در خصوص تدوین محتوای درسی در فضای مجازی گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی، محتوا هایی را برای معلمان تدوین و در اختیار آنان قرار داده است همچنین مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز محتواهای آموزشی را آماده و به استان‌ها ارسال کرده است.

حاجی میرزایی افزود: در صورتی که امکان برگزاری امتحانات پایانی برای پایه‌های غیر از دوازدهم وجود نداشته باشد، فعالیت دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف از شاخص‌های ارزشیابی توسط معلمان است؛ تلاش می کنیم برای آینده آماده شویم و محتواها به گونه‌ای تدوین شود تا در فضای مجازی به سهولت قابل ارائه باشد.

وزیر آموزش و پرورش  مستندسازی در مدرسه بسیار اهمیت دارد زیرا آیندگان باید بتوانند از تجارب امروز مدیران و معلمان استفاده کنند و مشکلات را حل و فصل کنند؛ در آموزش و پرورش بیش از ۱۰۰هزار مدیر داریم و ما نیازمند تربیت مدیر هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48220
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.