آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به 2 شهر شهداد و اندوهجرد

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 2 شهر شهداد، اندوهجرد و 113 روستا با اعتباری بالغ بر 1.222میلیارد ریال خبر داد.

“منوچهر فلاح” در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: در هفته دولت سالجاری عملیات اجرایی گاز رسانی به 5371 خانوار شهری و روستایی در استان کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: در طول مدت اجرای این پروژه ها 634 کیلومتر خط تغذیه و شبکه اجرا و 4320 انشعاب نصب می‌شود که پیش بینی می گردد 2495 خانوار روستایی و 2876 خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون از مجموع 71 شهر استان، 53 شهر گازدار شده و از 18 شهر باقیمانده، 17 شهر عملیات گازرسانی آنها در دست اجرا می باشد که 13 شهر آن شامل شهرهای جنوبی استان بوده و انشاالله با پیگیری های صورت گرفته 1 شهر باقیمانده که شهر جبالبارز است، در سال 98 در دست اجرا قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تعداد روستاهای گازدار استان را 1143 روستا عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی جهت گازرسانی به حدود 200 روستا در سال 98 نیز در دست اقدام است.
فلاح تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار بسيار مهم ارزيابی كرد و ابراز امیدواری کرد: سال 98 با گازدار شدن 5 شهر اندوهجرد، شهداد، عنبرآباد، بلوک و هنزا درصد بهره مندی کل خانوار استان از نعمت گاز طبیعی به 78 درصد ارتقاء یابد
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان هفته دولت را یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر دانست و گفت:  شرکت گاز استان کرمان همانند سنوات گذشته وظیفه خدمت رسانی به مردم شریف استان را دارد و بر حمایت از گازرسانی به شهرها و روستاها، رضایت مشترکین و تحول در ارائه خدمات، برنامه‌ریزی کزده که خوشبختانه با همت و تلاش مجموعه شرکت گاز استان کرمان، شاهد پیشرفت گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان کرمان می‌باشیم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32743
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.