مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان


آمادگی انتقال آب خام به شبکه آشامیدنی بم وجود دارد

کرمان‌نو-مدیرکل آب منطقه ای استان از تکمیل شدن پروژه عمرانی خط انتقال آب از سد نساء بم خبر داد و افزود:با تکمیل این پروژه آمادگی داریم تا آب خام و بهداشتی را وارد شبکه آشامیدنی شهر بم و بروات کنیم.

به گزارش روز دوشنبه کرمان‌نو و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، علی رشیدی در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: با توجه به اینکه آب سدنسا جزء سومین آب های با کیفیت کشور به شمار می رود می توانیم این آب خام را وارد شبکه آب آشامیدنی بم و بروات کنیم اما تاکید بر تکمیل تصفیه‌خانه است تا بتوانیم آب آشامیدنی تصفیه شده در اختیار شهروندان قرار دهیم.

او ادامه داد: این پروژه سال ۹۰ با پیگیری‌های نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی آغاز بکار کرد که بخشی از این پروژه توسط آب و فاضلاب روستایی و بخشی دیگر توسط آب منطقه ای انجام شد.

رشیدی تاکید کرد: لوله گذاری خط انتقال این طرح به پایان رسیده و تصفیه خانه نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مابقی مراحل نیز در حال تکمیل است.

مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان گفت: با اعتباری که نماینده مردم شهرستان‌های شرقی در مجلس شورای اسلامی برای طرح الحاقی خط انتقال آب به دیگر شهرستان‌های (نرماشیر فهرج و ریگان) جذب کرده این آمادگی وجود دارد تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب از سد نسا نیز آغاز شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89964
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.