معاون شهردار کرمان خبر داد


اجرای طرح ترافیکی گلزار شهداء و «پردیسان قائم(عج)» کرمان از اوایل مهرماه

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی گلزار شهداء و مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» خبر داد و گفت: طراحی طرح ساماندهی ترافیکی گلزار شهداء و مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و چندین جلسه برگزار شد تا در نهایت این طرح به تصویب شورای ترافیک استان رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه طراحی طرح ساماندهی ترافیکی گلزار شهداء و مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و چندین جلسه برگزار شد تا در نهایت این طرح به تصویب شورای ترافیک استان رسید، افزود: براساس این طرح، تعدادی از معابر و دسترسی‌های گلزار شهداء و «پردیسان قائم(عج)» باید تعریض شود.

نیکویی ادامه داد: با اجرای این طرح، بعضی از معابر یک‌طرفه می‌شوند، در برخی نقاط، معابر جدیدی احداث می‌شود، بعضی نقاط پارک‌ممنوع شده و تعدادی پارکینگ جدید در نظر گرفته می‌شود و نقاط بحرانی و حادثه‌خیز اصلاح خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان بیان کرد: سعی داریم ساماندهی به گونه‌ای باشد که دسترسی‌ها به قبور، گلزار شهداء و خیابان‌های اطراف، قطع نشود.

نیکویی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی ترافیکی گلزار شهداء و مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» ظرف یک هفتۀ آینده آغاز می‌شود، افزود: سعی داریم اجرای این طرح تا پیش از سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، به پایان برسد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین این محدوده در روزهای آخر هفته و مناسبت‌های ویژه، گفت: این طرح با استفاده از نظرات کارشناسان خبرۀ ترافیک و مشاور تهیه شده که مشکلات ترافیکی گلزار شهداء و مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» را در ایام مختلف از جمله روزهای آخر هفته و مناسبت‌های مختلف و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بررسی کرده‌اند.

نیکویی بیان کرد: با توجه به مدل‌سازی‌هایی که انجام شده، پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای این طرح، مشکل بار سنگین ترافیک در روزهای پایانی هفته رفع شود؛ البته در ایام و مناسبت‌های خاص مثل سالگرد شهادت سردار دل‌ها که محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای باید اِعمال شود، مشکلاتی وجود خواهد داشت، اما تا حد زیادی مشکلات ترافیکی این منطقه برطرف می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان یادآور شد: قبل از شروع اجرای طرح ترافیکی گلزار شهداء و مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)»، بنرهایی در محل نصب می‌شود و همۀ تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.