طی هشت ماهه سال جاری انجام شد:


انجام ۱۹ هزار و ۳۴۴ ملاقات مردمی در استان کرمان

طی هشت ماهه سال جاری، سه هزار و ۸۸۹ ملاقات با حضور رییس کل و معاونین دادگستری کل استان کرمان انجام شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از مجموع ۱۹ هزار و ۳۴۴ ملاقات مردمی انجام شده در استان کرمان ه هزار و ۸۸۹ ملاقات با حضور رییس کل و معاونین دادگستری کل استان کرمان انجام شده است.

او افزود: در مجموع طی هشت ماهه ۱۵ هزار و ۴۵۵ ملاقات توسط روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان کرمان انجام شده است.

او اظهارکرد: سرانه ملاقات مردمی رئیس کل و معاونین دادگستری کل استان کرمان و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان روزانه ۹۶ نفر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: به منظور تسهیل دسترسی مردم در سراسر استان کرمان به خدمات حقوقی و قضایی، یکی از مهمترین برنامه‌های سفر‌های شهرستانی مقامات ارشد قضایی استان برگزاری ملاقات‌های مردمی است که در این راستا طی سال جاری این ملاقات‌ها در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت، بم  برگزار شده است.

موحد اظهارداشت: ملاقات‌های مردمی مقامات قضایی استان کرمان به صورت مستمر هر هفته برگزار می‌شود و علاوه بر جلسات ملاقات مردمی، دیدار با متقاضیان به صورت روزانه یکی از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی استان کرمان به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه جنبه مردمی بودن قوه قضاییه از ابعاد مختلف قابل توجه است گفت: دستگاه قضا همواره تلاش می‌کند در راستای مردمی بودن گام بردارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82494
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.