بررسی طرح‌های گازرسانی استان کرمان در نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر نفت

در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر نفت مشکلات طرح‌های گازرسانی استان بررسی شد.

“شهباز حسن پور” در خصوص نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر نفت با محوریت پروژههای گاز رسانی استان کرمان گفت: در این جلسه مقرر شد کلیه واحدهای تولیدی و گلخانه های فاقد گاز سراسر استان تا پایان سال جاری از نعمت گاز بهره مند شوند و نحوه اجرا و واگذاری امتیاز به زودی از طریق شرکت گاز استان ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه موضوع ۹۰ هزار انشعاب گاز آماده واگذاری استان کرمان که تاکنون به دلیل نداشتن توان مالی خانوارها امکان واگذاری امتیاز آنها مهیا نبوده است مطرح شد و با رایزنیهای مجمع نمایندگان استان کرمان زمینه لازم برای پرداخت تسهیلات جهت خرید امتیاز فراهم و مقرر شد با پیگیری های استاندار کرمان و همکاری مدیران بانک های استان و تعامل وزارت نفت شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات مشخص و اجرایی شود.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان تشکیل کمیته ای جهت ارزیابی، بررسی و تصمیم سازی در خصوص ضرر و زیان پیمانکاران پروژه های گازرسانی استان، ناشی از افزایش قیمت ها یکی دیگر از مصوبات این نشست مشترک برشمرد.

حسن پور بیان کرد: مشکل سوخت چاه های آب مصارف کشاورزی استان کرمان و برق رسانی به آنها مطرح و مقرر شد به چاههای آب مصارف کشاورزی که هم اکنون از سوخت های فسیلی استفاده می کنند، برق رسانی شود و بخشی از هزینه برق رسانی به چاههای آب از محل صرفه جویی سوخت وزارت نفت تامین شود.

در پایان نشست، وزیر محترم نفت و مجمع نمایندگان استان کرمان از زحمات و پیگیری های مهندس فلاح مدیر کل شرکت گاز استان کرمان جهت توسعه ی زیرساخت های گازرسانی در استان کرمان تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52281
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.