رئیس مرکز بهداشت جیرفت:


تزریق واکسن کرونا طبق اولویت‌های وزارت بهداشت انجام می‌گیرد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با بیان اینکه هیچ فردی در این شهرستان خارج از دستور العمل ابلاغی وزارت بهداشت واکسن کرونا دریافت نکرده است، گفت: تزریق واکسن طبق اولویت های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی انجام می‌گیرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فرزانه برخوری با اعلام این خبر به رسانه ها ، دریافت واکسن خارج از دستور العمل ابلاغی وزارت بهداشت را در شهرستان جیرفت شایعه دانست و گفت: مردم به شایعات توجه نکنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم اخبار مربوطه را از طریق رسانه ها و  مراجع رسمی پیگیری کنند ، به انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی پیرامون دریافت واکسن توسط یک خانم آرایشگر اشاره کرد و  اظهار داشت :این موضوع صحت ندارد.

بخوری  افزود: فرد مورد نظر جانشین دارویار مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد جیرفت بوده که جزو کادر سلامت( بخش خصوصی) محسوب می شود و شرایط دریافت واکسن کرونا را بر اساس تاییدیه نظام پزشکی و مجوز پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد را داشته است.

برخوری گفت: در شرایط کنونی با توجه به اهمیت موضوع واکسیناسیون وجود شایعاتی در این زمینه به ویژه در فضای مجازی غیر قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه سلامت، افراد از دامن زدن به این شایعات خودداری کنند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در چهار فاز برنامه ریزی شده است، افزود: برای هر فاز افراد دارای اولویت مشخص شده اند که تزریق واکسن بر اساس این اولویت ها و با اطلاع رسانی توسط مراقبین سلامت و یا بهورزان انجام می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69772
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.