تشکر سردار معروفی از حماسه حضور مردم در مراسم دومین سالگرد

فرمانده سپاه ثارالله و رئیس ستاد دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیامی از مردم استان کرمان به پاس خلق حماسه بزرگداشت هفته مقاومت و سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز، نجیب،خونگرم، مومن، انقلابی و صبور استان کرمان

سلام علیکم

دوسال از شهادت ابرمرد جبهه حق، سیدالشهدای مقاومت، فرمانده جاوید و ماندگار جهان اسلام،شهید سرافراز و پرآوازه سپهبد پاسدار حاج قاسم جانمان گذشت.

حقیقتا در باورمان نمی‌گنجد که ما باشیم اما آن عارف الی الله به ظاهر در بین ما نباشد.

امروز  این شهید عزیز بیش از زمان حیات دنیوی متوجه ما و پشتیبان و مراقب ماست و ما دست مبارکش را در گره گشایی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها مشاهده می‌کنیم.

حضرت امام خامنه‌ای عزیزمان تاکید داشتند:«جریان مکتب و مراسمات این قهرمان جهان اسلام  و ایران اسلامی را مردمی کنید.»

امسال این زیبایی توسط شما مردمان غیرتمند کرمانی عملیاتی و نهادینه شد و جلوه‌ای از صحنه های زیبای اربعین در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و مسیر موکب‌های منتهی به گلزار بوجود آمد و دل عاشقان را آرام کرد.

این همان عزتی است که ذات اقدس الهی می‌دهد.

امروز در این صحنه‌های ارزشمند مردمان خوبمان در کرمان روسفید شدند و یک الگوی مثال زدنی به پاس مجاهدت‌های فرزندشان و فرمانده شهیدشان، حاج قاسم  عزیز ارائه دادند، چون باور دارند مکتب شهید حاج قاسم همان مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا است که می‌تواند مصونیت ساز جامعه و ملت بزرگان باشد.

اینجانب خاضعانه به عنوان یکی از بچه‌های حاج قاسم که افتخاری سربازی و مریدی او را داشته و دارم از همت بلند شما و همراهی شما در هفته مقاومت تشکر و قدردانی می نمایم، از همه کسانی که در این هفته عزیز مجاهدت کردند و زحمت کشیدند، ستاد مردمی، بسیجیان، امام جمعه محترم، استاندار، اعضای شورای تامین صلاح، اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، صداو سیما و نهادهای انقلابی، مسئولین اجرایی، 16 کارگروه ستاد ترویج مکتب و تک تک کسانی‌که خدمتگزار این صحنه زیبا بودند تشکر می‌نمایم و امیدوارم همگان مورد توجه ذات اقدس( اله عالم)، ائمه هدی(ع)، شهیدان عزیزمان، خاصه سیدالشهدای عزیز مقاومت، حاج قاسم جانمان قرار گرفته و عاقبت بخیر همچون شهیدانمان در رکاب امام خویش باشید که سعادتی بالاتر از این برای ما نمی‌باشد.

فرزند کوچک شما و یکی از بچه‌های حاج قاسم عزیز
حسین معروفی
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و رئیس ستاد دومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82956
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.