روابط عمومی استانداری اعلام کرد:


تعطیلی ۱۳ دی در شهر کرمان نیاز به مجوز کشوری دارد

استانداری کرمان در واکنش به برخی خبرها در فضای مجازی که اعلام شده بود روز دوشنبه – ۱۳ دی- همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهر کرمان تعطیل خواهد شد، ضمن تکذیب این خبر گفت: هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده و این تعطیلی از اختیارات استانداری نیست.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، پیشتر برخی مدیران استان اعلام کرده بودند که تعطیلی روز دوشنبه شهر کرمان همزمان با برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها پیشنهاد شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تکذیب خبر تعطیلی ۱۳ دیماه به نقل از استاندار کرمان در فضای مجازی با بیان اینکه تصمیمی برای تعطیلی شهر کرمان در ۱۳ دی ماه گرفته نشده است اظهارداشت: هرگونه تصمیم گیری در این زمینه از طریق رسانه های رسمی و پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان اعلام می شود.
عباس تقی زاده خاطرنشان کرد: تعطیلی شهر کرمان در ۱۳ دی از اختیارات استانداری کرمان نیست و به مجوزهای کشوری نیاز دارد؛ تاکنون نیز چنین مجوزی صادر نشده و تصمیمی گرفته نشده است.

گفتنی است، برخی کاربران در فضای مجازی طی روزهای اخیر بویژه امروز اعلام کرده بودند که ادارات، مدارس و دانشگاه ها در شهر تهران طی روز دوشنبه هفته جاری تعطیل خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان همچنین ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آیین های دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از مسئولان موکب ها خواست پیام های بهداشتی را در معرض دید زائران نصب و همه را به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ترغیب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82567
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.