حمایت از اتباع خارجی مقیم کرمان در مقابله با کرونا ویروس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در همه زمینه‌ها به ویژه مقابله با کرونا به اتباع خارجی در استان کرمان، خدمات مناسب و بدون تبعیض با شهروندان ایرانی ارائه شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، محمد صادق بصیری صبح امروز ۹ مردادماه ۱۴۰۰ در آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی بابیان اینکه این اداره کل وظایف سنگینی به عهده داشته و از حساسیت زیادی برخوردار است افزود: بیش از ۴ دهه در جمهوری اسلامی خیل عظیمی از اتباع خارجه در حوزه‌های مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی بدون هیچ تبعیضی همانند شهروندان ایرانی خدمات رسانی و حمایت کرده است.

وی افزود: شرایط ناپایدار سیاسی افغانستان و ورود افراد بیشتری به کشور و افزایش نیازهای اتباع از یک سو و درگیری با بیماری کرونا از سوی دیگری رسیدگی به امور را دشوار کرده و تا به الان دولت جمهوری اسلامی در این امر حمایتهای لازم را انجام داده است.

بصیری اظهار کرد: هویت بخشیدن به اتباع از مهمترین کارهای این دولت بوده و امیدواریم که همچنان ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در پایان ضمن قدردانی از زحمات جناب شفیعی و معرفی محمدرضا مهدلو به عنوان سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی برای وی در حوزه‌های مختلف اجرایی و خدماتی آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74484
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.