حمایت از تولیدات زنان مرکز گذری پناه راه کمک به آنها است

سید مهران عالم زاده شهردار کرمان اظهار کرد: شهرداری تا حد توان در بخش خیریه ها، سمن‌ها و کودکان خیابانی ورود کرده و به آن‌ها کمک خواهد کرد.

وی گفت: اگر خیری برای حمایت از این مراکز بخواهد نسبت به ساخت ساختمان و محل سکونتی برای این افراد اقدام کند، شهرداری این آمادگی را دارد تا به آن‌ها زمین و پروانه واگذار کند.

شهردار کرمان افزود: خیران اگر بخواهند جهت عرضه محصولات افراد این مراکز و یا تامین مخارج آن‌ها در ساختمانی که می سازند، مرکز تجاری هم به نفع این آسیب دیدگان احداث کنند با آن‌ها نیز همکاری میکنیم.

وی می گوید: با توجه به تملک املاک در مسیر طرح‌های عمران شهری تا اجرای طرح میتوانیم این خانه‌ها را در اختیار این مراکز قرار دهیم که هم اکنون نیز این اقدام برای راه اندازی مرکزی تحت پوشش بهزیستی انجام شده است.

او در ادامه از در اختیار گذاشتن بنر و بیلبورد‌های سطح شهر جهت استفاده در بخش فرهنگسازی، اطلاع رسانی و هم چنین استفاده از ظرفیت هفته نامه کرمان شهر برای فرهنگسازی و جذب کمک‌های مردمی، استفاده از ظرفیت فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ برای آموزش رایگان بانوان تحت پوشش این مرکز برای کمک به این مجموعه قول همکاری داد.

شهردار کرمان تصریح کرد: رفع مشکلات و معضلات اجتماعی میتواند نقش موثری در پیشرفت و بهبود فضای شهری داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهردار نیز با اشاره به تولیدات بانوان این مجموعه در دوخت ساک‌های دستی و خرید اعلام کرد: این توان وجود دارد تا در نقاط پر تردد شهر، مکان‌ها و بازارچه‌هایی جهت عرضهی تولیدات بانوان این مجوعه راه اندازی کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27869
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.