خدمت خالصانه به مردم با نگاه خادمی امام رضا باعث ترویج فرهنگ رضوی می‌شود

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان در دیدار با شهردار جدید منطقه یک کرمان با بیان اینکه جامعه نیازمند تحول در ساختار خدمتگزاری به مردم است اظهارداشت: خدمت خالصانه به مردم با نگاه خادمی امام رضا باعث ترویج فرهنگ رضوی می‌شود.

به گزارش کرمان نو، سعید کاظمی ‌پور، دبیر کانون‌ های خدمت رضوی استان کرمان در دیدار با شهردار جدیدمنطقه یک کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت خادم مجاهد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهرداری نماد عرصه مردم سالاری دینی است لذا باانتخاب نیروهای جهادی و کارآمد و عملکرد موثر در سطح شهر مردم به این سنت حسنه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار میکنند که مدیران کارآمد و میدانی را برای خدمت به جامعه آماده کرده است.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند تحول در ساختار خدمتگزاری به مردم است اظهارداشت: خدمت خالصانه به مردم در هر پست و مقامی با نگاه خادمی امام رضا باعث ترویج فرهنگ رضوی می‌شود.
سعید کاظمی پور اضافه کرد: ترویج فرهنگ رضوی موجب افزایش گرایش جوانان و نوجوانان به مسایل دینی می ‌شود و این موضوع را به ‌طور عینی تجربه کرده ‌ایم.
مهندس محمد منتظر شهردار منطقه یک از همکاری و تعامل شهرداری با کانون های خدمت رضوی برای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی از طریق شوراهای اجتماعی و شهردار محله خبردادو ابراز امیدواری کرد تا درمسیر خدمت به مردم با عنایت حضرت رضا علیه السلام گام های موثری برداشته شود.
شایان ذکر است که در پایان از زحمات و خدمات مهندس محمد منتظر که پیش از این به عنوان مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان مشغول خدمت بود توسط دکتر کاظمی پور با اهدای لوح و مصف شریف آستان قدس رضوی تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81881
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.