رانندگان به محدودیت های ترددی در محور جیرفت – دهبکری – کرمان توجه کنند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از اعلام محدودیت های تردد در محور جیرفت – جبالبارز – دهبکری – کرمان به سمت شرق کشور خبر داد و گفت: رانندگان به محدودیت های تردد در این محور توجه کنند تا دچار مشکل نشوند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مجتبی رییسی دلیل محدودیت های ترددی را انجام عملیات روکش آسفالت در محور ترانزیتی و شریانی جیرفت – جبالبارز – دهبکری به سمت شرق کشور در حوزه شهرستان جیرفت اعلام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود ۶ تونل پی در پی و اجرای عملیات آسفالت و همچنین نبود شرایط مناسب کارگاهی همزمان با تردد کامیون، تریلر و خودروها برای فعالیت دستگاه های روکش کننده آسفالت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با هماهنگی قرارگاه پلیس راه جنوب و پلیس راه شهرستان جیرفت اقدام به ایجاد محدودیت های عبور و مرور در این محور کرده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تاریخ آغاز محدودیت های ترددیدر این محورها را از صبح روز شنبه ۲۵ تیرماه اعلام کرد و گفت: این محدودیت ها تا روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: محور جیرفت به جبالبارز – دهبکری به کرمان و برعکس از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر به منظور انجام روکش آسفالت در محدوده تونل های مرداد تا دی کاملا مسدود است.

رییسی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند با در نظر گرفتن محدودیت ها در ساعات ذکر شده اقدام به تردد کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92113
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.