رزمایش نیروی انتظامی در جنوب و شرق کرمان آغاز شد

فرماندار جیرفت، سرپرست فرماندهی انتظامی این شهرستان به همراه اعضای شورای تامین و مسئولان انتظامی ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی پس از صدور فرمان اجرای رزمایش پاکسازی شهرستان های جنوب و شرق استان توسط سردار رضا بنی اسدی فر با رمز یا فاطمه الزهرا (س)، دستور اجرای رزمایش پاکسازی در شهرستان جیرفت را با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان صادر کردند.
پیشرفت های امروز نظام به برکت امنیت شکل گرفته است
به گزارش ایرنا، فرماندار جیرفت گفت: پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت امنیت شکل گرفته است.
احمد امینی روش افزود: منطقه جنوب کرمان از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و معدنی قابل توجهی برخوردار است و بی شک استفاده از این ظرفیت با تحقق امنیت امکان پذیر می شود.
وی اظهار داشت: خدمات انجام شده در جنوب کرمان به برکت فعالیت های شبانه روزی شورای تامین و نیروی انتظامی است.
رئیس شورای تامین جیرفت مهمترین دست مایه این شهرستان را وفاق و همدلی برشمرد و گفت: هر چه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد به برکت جان فشانی های سربازان، امنیت بیشتری بوجود می آید.
امینی روش بیان کرد: مردم عوامل برقراری نظم و امنیت را دوست دارند و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی به نوبه خود یک عبادت است.
تحقق امنیت پایدار در گرو مشارکت عمومی است
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، گفت: برقراری امنیت موضوعی بسیار مهم است و پلیس با برنامه ریزی های مدون، برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
سرهنگ رضا محمد رضایی افزود: در همین راستا این رزمایش همزمان با شهرستان های جنوب و شرق استان با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب، مواد مخدر سنتی و صنعتی، کشف اموال سرقتی، دستگیری سارقان و مقابله با قاچاقچیان سوخت به مدت 2 روز در شهرستان جیرفت اجرا می شود.
وی اظهار داشت: پلیس طرح های پاکسازی را زیر بنای رشد و ارتقاء امنیت می داند.
امنیت پایدار زیربنای توسعه است
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امنیت، زیربنای توسعه است و این مساله در تمامی ابعاد جامعه نقش مهمی دارد.
یحیی کمالی پور افزود: ثبات، بقا، دوام و بالندگی هر اجتماعی به امنیت پایدار و سلامت جامعه در ابعاد مختلف وابسته است.
وی ادامه داد: زیربنای اساسی جامعه امنیت است زیرا اجتماع، اقتصاد و فرهنگ بدون امنیت معنا پیدا نمی کنند.
رزمایش پاکسازی نقاط آلوده شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان به مدت 2 روز برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24876
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.