فرمانده نیروی انتظامی بم :


رشد ۴۳ درصدی برخورد با خودروهای شوتی در بم

کرمان نو- فرمانده نیروی انتظامی بم با اشاره به طرح برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای حامل اتباع غیرمجاز) گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه شناسایی و کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد رشد داشته است.

IMG 20211009 070805

به گزارش کرمان نو سرهنگ اکبر نجفی روز شنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بم و نیز افتتاح ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی ناجا در این شهرستان، آمار رشد کشفیات موادمخدر شهرستان را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد اعلام کرد و افزود: کشف بیش از ۱۰ تُن موادمخدر طی یکسال گذشته رکورد بی سابقه ای در سطح شهرستان بم بوده است.
به گفته او، کشف ۲ هزار و ۶۹۸ فقره سرقت خرد و همچنین بیش از ۶۰ دستگاه اتومبیل و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت از جمله اقدامات امسال بوده است.
او تصریح کرد: دستگیری ۳۰۳ قاچاقچی مواد مخدر ، ۲۷۴ خرده فروش و ۶۲۹ معتاد متجاهر از اقدامات ویژه مجموعه نیروی انتظامی بم است.
فرمانده نیروی انتظامی بم کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴۱۷ قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در یکسال گذشته بیش از ۲۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از سلاح جنگی و شکاری کشف شد.
به گفته او بیش از ۵۵ هزار لیتر مشروبات الکلی و ۱۰۶ توزیع کننده در یک سال گذشته کشف و دستگیر شده است.
در ادامه سرهنگ نجفی درباره افتتاح ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی توضیح داد: این ساختمان با زیربنای ۶۰ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین امنیت ساز شهرستان بم احداث شد که در هفته نیروی انتظامی افتتاح شد.
او تصریح کرد: هدف از افتتاح ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی ناجا تسهیل در ورود و خروج شهروندان است زیرا حوزه اصناف و اماکن و همچنین حوزه اتباع بیشترین ارباب رجوع را دارند.
به گفته او پلیس نظارت بر اماکن عمومی یکی از پلیس‌های تخصصی تابع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی است که وظیفه آن بررسی و تائید صلاحیت متقاضیان دایر کننده اصناف می باشد.
به گزارش کرمان نو ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی بم روز شنبه توسط خانواده شهیدان رئیسی از شهدای شاخص امنیت در شهرستان افتتاح شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77961
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.