عروج آسمانی جانباز ۷۰ درصد در کرمان

استاندارکرمان در پیامی شهادت جانباز سرافراز علی اسدی کرم، یادگار هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، متن پیام محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

جانبازان تجسّم عینی ایثار، مردانگی، شرافت، پایداری، از خودگذشتگی و نماد عزت و مایه غرور ایران اسلامی هستند که تاریخ این سرزمین، وامدار حماسه آفرینی هایشان است.

خبر درگذشت یادگار هشت سال دفاع مقدس، جانباز سرافراز و دلاور افتخار آفرین این دیار «علی اسدی کرم» پس از سال‌ها پایداری و استقامت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد. اینجانب شهادت آن جانباز غیور را به خانواده معزز ایشان، مردم قدرشناس استان کرمان بویژه مردم قهرمان‌پرور شهرستان شهربابک تسلیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید عظیم‌الشأن که اجر سال‌ها درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل‌الله پیوند زد، علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

امید است روح بلند آن شهید والامقام در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار گردد.

علی اسدی کرم ۱۳۴۹ در روستای کرم شهرستان شهربابک به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در همان روستای کرم گذرانده و برای ادامه تحصیل دوره راهنمایی به شهربابک رفت. بعد از اتمام دوره راهنمایی و ورود به مقطع دبیرستان در اواخر سال ۱۳۶۴ برای رفتن به جبهه و پشتیبانی از جنگ به جهاد سازندگی رفت. ولی به خاطر سن کم با رفتن او موافقت نشد. در نهایت به پادگان شهید بهشتی کرمان اعزام و بعد از آن عازم جبهه شد. وی در عملیات کربلای ۵ زخمی شد و هر دو پای خود را از دست داد و به درجه جانبازی نائل شد.

جانباز ۷۰ درصد علی اسدی کرم پس از تحمل سال‌ها درد رنج ناشی از مجروحیت در بیمارستان گودرز یزد به همرزمان شهیدش پیوست.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90444
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.