داوطلبان تحویل سلاح، تحت پیگرد قضایی قرار نگرفتند

امین سلطانی‌زرندی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: افرادی که سلاح‌های خود را به صورت داوطلبانه تحویل مراجع انتظامی و امنیتی داده‌اند از نهادهای تخفیف مقرر در قانون برخوردار شده و تحت پیگرد قضائی قرار نگرفته اند.

این مقام قضائی تصریح کرد: با مطالعه پرونده‌های جناحی و حسب تجربه، بستر بسیاری از جرائم خشن استفاده از سلاح گرم و سرد است، لذا ضرورت دارد افراد در راستای پیشگیری از وقوع جرم نسبت به تحویل سلاح‌های غیرمجاز اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: در مجموع طی دوماه گذشته، 25 قبضه سلاح جنگی به صورت داوطلبانه تحویل اداره اطلاعات و 22 قبضه سلاح جنگی به مراجع انتظامی در ریگان تحویل شده که به این مجموعه 15عدد سلاح شکاری نیز اضافه شده است.

آنطور که ایسنا می‌نویسد رئیس دادگستری ریگان عنوان کرد: مردم مهمترین رکن در تامین امنیت هستند و امیدواریم همچون گذشته در راستای ارتقای امنیت جامعه با نهادهای مربوطه همکاری کنند تا روز به روز شاهد افزایش شاخص‌های امنیتی در این منطقه باشیم.

سلطانی در پایان ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شرق استان و مجموع نیروی انتظامی در شهرستان ریگان، تاکید کرد: با تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضائی، امنیت مطلوبی در شرق استان کرمان به ویژه در شهرستان ریگان برقرار شده است و نگهداری سلاح توسط مردم هیچ توجیهی ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18993
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.