مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان به دنبال افزایش پایگاه‌های اورژانس

مصدق، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیش از ظهر سه‌شنبه در کمیسیون ایمنی راه‌ها بیان داشت: یکسری آمارهایی که ما داریم واقعا دست ما نیست دست فرهنگ رانندگی و دست فرهنگ مردم است و اگر در جایی کاهش آمار تصادفات دیده می‌شود این با افزایش فرهنگ رانندگی آن منطقه همراه است.

مصدق با اشاره به اقداماتی که مرکز فوریت های پزشکی کرمان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده است، افزود: تمام تلاش و همت اورژانس کرمان این بوده که پایگاه های اورژانس افزایش یابد از این‌رو تا به الان در استان 166 پایگاه با 950 پرسنل مشغول ارائه خدمت هستند که از این میزان 13 مرکز دیسپاچینگ، 114 پایگاه جاده‌ای و 52 پایگاه شهری است.

مصدق در ادامه افزود: در استان کرمان استاندارد وجود پایگاه جاده‌ای بین 30 تا 40 کیلومتر است که خوشبختانه باید بگویم ما صد درصد این را داریم و درصدد آن هستیم که خدماتمان را تا روستاها گسترش دهیم.

مصدق مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: در تفاهمنامه ای که میان معاونت بهداشتی و سازمان اورژانس انجام شده یک بندی اضافه شده که بر همکاری هرچه بیشتر این دو بخش تاکید می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25044
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.