پروژه ۳۹۶ واحدی مسکن ارتش در کرمان افتتاح شد

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: پروژه ۳۹۶ واحدی مسکن ارتش در کرمان با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه، استاندار کرمان و برخی مسئولان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سرتیپ امیر غلامعلیان روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه ۳۹۶ واحدی مسکن ارتش جمهوری اسلامی در کرمان افزود: کار ساخت این پروژه از مهرماه ۹۷ با احداث ۲۲ بلوک ۱۷ واحدی آغاز شد و در سال ۹۹ پیشرفت پروژه به ۲۱ درصد رسید اما پیشرفت اصلی این طرح از ۱۶ ماه قبل آغاز و هم اکنون این طرح با تمام امکانات گرمایشی و سرمایشی افتتاح شد.

وی با اشاره به تهاتری بودن پروژه تصریح کرد: مبلغ مورد استفاده پروژه ساخت مسکن ارتش در کرمان در ابتدا ۶۰ میلیارد تومان پیش بینی شد که اکنون ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد.

وی اظهار داشت: صرف نظر از مسائل اقتصادی و بدون استفاده از اعتبارات دولتی ۲۳ هزار واحد مسکونی در جای جای کشور افتتاح می شود که سهم کرمان ۳۹۶ واحد است و علاوه بر آن در زاهدان و ایرانشهر هم پروژه مسکونی در دست ساخت داریم که در مجموع در منطقه جنوب شرق بالای یکهزار و ۲۰ واحد را مدیریت می کنیم.

امیر غلامعلیان افزود: محوطه سازی پروژه ۳۹۶ واحدی مسکن ارتش توسط قرارگاه منطقه ای جنوب شرق پیش بینی و اجرا شد و با کمترین هزینه تمام زیرساخت ها را به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه وارد پروژه کردیم.

وی با قدردانی از همکاری ارتش جمهوری اسلامی گفت: اگر مساعدت های استاندار کرمان نبود با این سرعت نمی توانستیم زیرساخت ها را وارد پروژه مسکن کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80696
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.