۳۲۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تحویل ۳۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ماهه امسال خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “یحیی صادقی” امروز ۱۰ آبان ماه با بیان اینکه امروزه مسکن از جمله گران‌ترین و مهم‌ترین نیاز افراد هر جامعه است، گفت: به همین منظور تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

وی بیان کرد: از ۳۲۵ واحد مسکن تحویل‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ ماهه امسال ۱۲۱ واحد با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه‌ و بودجه و بنیاد مسکن، ۵۹ واحد با همکاری کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن و ۱۴۵ مورد نیز از اعتبارات کمیته امداد احداث و تحویل مددجویان استان شده است.

صادقی در ادامه از تعمیر ۶۷ چشمه سرویس بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ماهه امسال خبر داد و افزود: برای تعمیر این تعداد سرویس بهداشتی یک میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد، افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی، بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن تشکر از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79187
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.