مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کرمان خبر داد


مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در تامین لوازم التحریر برای مناطق محروم استان کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان از مشارکت این نهاد در تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار استان در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمدعلی روح اللهی امروز ۲۲ تیرماه در دیدار مشاوران اجرایی و بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین و حساس ترین دستگاه اجرایی کشور است که نقش موثری در تربیت نیروی انسانی متعهد برای آینده کشور دارد.

وی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم استان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان در تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ آینده مشارکت می کند.

روح اللهی با بیان اینکه تاکنون هزار و ٧٨٠ مدرسه به همت بنیاد برکت این ستاد در کشور ساخته شده که از این تعداد ٧۶ مدرسه در استان کرمان به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش شده، گفت: ساخت فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در مناطق محروم استان از اولویت های اصلی ستاد اجرایی فرمان امام در استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان از ارائه خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان های کرمان، منوجان، زرند و راور خبر داد و گفت: اعتبارات ویژه ای نیز جهت اشتغال زایی والدین دانش آموزان از طرف ستاد در نظر گرفته می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91984
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.