ویژه‌برنامه “یاد یاران” در پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد

ویژه برنامه “یاد یاران” به مناسبت ایام شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، ویژه برنامه “یاد یاران” شامگاه گذشته به مناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران استان کرمان و مسئولان در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با گرامیداشت هفتم تیر، سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران ایشان اظهار داشت: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه آغاز شده و تا 12 تیرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی، گفت: ترور شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار انقلاب از جمله این جنایات است که ترور این شخصیت‌ها چهره واقعی آمریکا را بر همگان روشن کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به ترور 17 هزار نفر از مردم کشور ما به دست مدعیان حقوق بشر اشاره کرد و گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه و مورد هدف نظامی قرار گفتن هواپیمای مسافربری کشورمان از جمله این جنایات است.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله و امروز جنگ اقتصادی همه از جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران است، افزود: با وجود همه این دشمنی‌ها انقلاب اسلامی ایران هر روز عزتمندتر شده و امروز جمهوری اسلامی ایران باعث بیداری مردم در سراسر عالم شده است.
حشمت‌الله قنبری پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم با بیان اینکه شهید بهشتی شخصیت والایی است که ابعاد وجودی وی هنوز مورد کاوشگری دقیق قرار نگرفته است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار همواره مانند یک اقیانوس برای این کشور خیر و برکت داشته است.

وی با اشاره به اینکه در آغاز هفته افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران و امامین انقلاب به عنوان یک نهضت احیاگر دینی و هویت گرفته از اسلام ناب هیچ وقت به دنبال تعریف نژادی و قومیتی نبودند و انقلاب به وجود نیامد که یک قلمرو جغرافیایی را رهبری کند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی است، افزود: فقط در ساحت دین است که یک روستا‌زاده کرمانی می‌تواند به یک نام بزرگ و یک کلید واژه تبدیل شود و امروز شهید قاسم به یک هویت و پرچم تبدیل شده که برای نظام سلطه قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: امروز نظام سلطه در موضع اقتدار نیست و شهادت حاج قاسم نشان از ضعف آنها دارد.

قنبری با بیان اینکه امروز هیچ نقطه امنی برای آمریکا وجود ندارند، افزود: امروز انقلاب اسلامی از همیشه با صلابت‌تر است و وقتی که صفحات تاریخی را ورق می‌زنیم می‌بینیم هیچگاه نظام سلطه تا این اندازه منفعل نبوده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.