پارلمان معلمان در کرمان تشکیل می شود

 محمد محسن بیگی در اختتامیه گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از 45 هزار فرهنگی در استان تاکید کرد: معلمان، محور اصلی تعلیم و تربیت هستند و ما به عنوان مدیر با آنها باید ارتباط برقرار کنیم.

وی از بازنشستگان فرهنگی به عنوان گنجینه های آموزش و پرورش نام برد و بر استفاده از ظرفیت های آنها در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش تاکید کرد.

محسن بیگی خاطر نشان کرد: انجام کار مشارکتی و استفاده از خرد جمعی در برنامه ها، تصمیم ها و فعالیت ها مسیر تحقق اهداف را هموارتر می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: باید حریم و حرمت مدرسه را حفظ کنیم و اجازه ندهیم افراد برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت و امکانات آموزش و پرورش استفاده کنند.

محسن بیگی با بیان این که نوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما نسبت به زمان قبل تغییر کرده است، خاطر نشان کرد: مدارس مهمترین مکان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

وی مدیریت بر منابع مالی و استانی در آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت: مدیریت منابع مالی آسان ترین مسیر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش است.

محسن بیگی در استفاده از فرصت های اوقات فراغات دانش آموزان برای آموزش مهارت های زندگی و توانمند سازی برابر پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

منبع/ک ایلنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15550
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.