در نشست شورای شهر کرمان مطرح شد:


گاری‌های زباله‌ به کرمان باز می‌گردند

گاری‌های زباله که سال‌ها پیش به دلیل مشکلات زیست محیطی و هزینه بالا از خیابان‌های کرمان حذف شدند، با موافقت شهردار و اعضای شورای شهر به کرمان بازمی‌گردند.

به گزارش کرمان‌نو منصور ایرانمنش عضو شورای شهر کرمان در نشست عمومی شورای شهر کرمان امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت گفت: سطل زباله‌های چرخ‌دار برای قرار دادن زباله شهروندان راحت‌تر است و از دیدن مناظر پر از زباله در شهر جلوگیری می‌کند.
ایرانمنش از شهردار کرمان خواست قراردادن این سطل‌های زباله را در شهر سرعت ببخشد.
شهردار کرمان نیز از بازگشت این سطل‌های زباله در شهرک مطهری به عنوان پایلوت خبر داد و گفت: به زودی در خیابان‌های کرمان سطل‌های زباله چرخ‌دار را قرار خواهیم داد.
شهرداری کرمان در دوره پنجم مدیریت شهری به دلیل مشکلات زیست محیطی، تولید شیرابه و هزینه بالا مخازن زباله را از خیابان‌های کرمان جمع‌اوری کرده بود. علیرضا ریاضی مدیرعامل سازمان پسماند وقت شهرداری کرمان از این اقدام شهرداری دفاع می‌کرد و می‌گفت این اقدام شهرداری کرمان کاری مشکل بوده است که بسیاری از کلان‌شهرها موفق به انجامش نشده بودند.
اما حذف این سطل زباله‌ها گاهی مناظری از تلنبار زباله در شهر را به وجود می‌آورد که شهرداری معتقد بود در صورت همکاری شهروندان و فرهنگسازی برای گذاشتن به موقع زباله می‌توان جلوی آلودگی‌های بصری و زیست محیطی را گرفت.
حالا مدیریت جدید شهرداری می‌خواهد این گاری‌های زباله را به خیابان های کرمان بازگرداند. اقدامی که هیچ مخالفی در شورای شهر ندارد و همه نیز موافق هستند که سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87967
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.