گازرسانی 95 درصدی شهرستان راور

مالک اژدری  با بیان اینکه در هفته دولت بیش از 25 پروژه عمرانی با اعتبار 430 میلیارد ریال در شهرستان راور افتتاح خواهد شد افزود: مهم ترین پروژه، بهره برداری گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی و کوهساران است که با این این افتتاح 95 درصد از شهرستان راور تحت پوشش گازرسانی قرار می گیرد.

آن طور که ایسنا نوشته اژدری در ادامه با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان 5 پروژه شامل خانه بهداشت روستایی، پایگاه اورژانس 115 روستایی در بخش مرکزی و … بهره برداری خواهد شد بیان کرد: در بخش راهسازی، آسفالت 10 کیلومتر از جاده راور به دیهوک با هزینه 4 و نیم میلیارد تومان و همچنین بیش از 65 هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در بخش کوهساران و مرکزی بهره برداری می شود.

فرماندار راور گفت: 28 رشته قنات در شهرستان در حال بهسازی و بازسازی است که 8 مورد به اتمام رسیده و مابقی نیز بیش از 70 درصد پیشرفت دارند.

وی افزود: احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی راور 95 درصد پیشرفت دارد و با تجهیز آن، کمک خیلی خوبی به بیمه شدگان شهرستان می کند.

اژدری با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت در بخش کشاورزی چند طرح آبیاری نوین و همچنین یک واحد مرغداری گوشتی در بخش کوهساران با هزینه کرد نزدیک به یک میلیارد تومان توسط بخش خصوصی افتتاح خواهد شد تصریح کرد: در حوزه اشتغال در سیستم کارآ(مربوط به اداره کار) بیش از 20 طرح تاکنون در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت و معدن و میراث فرهنگی شهرستان تصویب شده و حدود 16 مورد تسهیلات را دریافت کرده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19332
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.