۵۲۰۰ یتیم در استان کرمان فاقد حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۲۲ هزار و ۴۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: با وجود مشارکت گسترده خیران هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “یحیی صادقی” امروز ۱۷ خردادماه با اشاره به مشارکت خوب خیران در کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته، گفت: حامیان و خیران نیکوکار کرمانی علی رغم مشکلات اقتصادی موجود از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ میلیارد و ۹۲ میلیون تومان به‌صورت نقدی به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

وی تعداد فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۲۲ هزار و ۴۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: با وجود مشارکت گسترده خیران هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از اجرای موفق طرح پویش ایران مهربان در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون ۵۱ هزار و ۲۱۶ حامی حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌ دارند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر با کمیته امداد در زمینهٔ جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت خبر داد و گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد بستر مناسبی برای توسعه و ترویج سیرهٔ عملی حضرت علی (علیه السلام) است و با توجه به اهداف عالیه این بنیاد، این همکاری نیز می‌تواند نقش مؤثری در جذب حامی برای فرزندان یتیم به همراه داشته باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان از طریق پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز در این طرح مشارکت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72077
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.