آشتی‌کنان پورابراهیمی و زاهدی با پادرمیانی استاندار

شنیده های «کرمان‌نو» حکایت از آن دارد که دو نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی پس از سال‌ها، با پادرمیانی استاندار کرمان آشتی کردند.

اختلافات محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی از همان ابتدای مجلس نهم سرباز کرد و به مشاجره لفظی این دو نماینده کرمان در مجلس رسید و اگر دخالت دیگر نمایندگان مجلس نبود، ممکن بود از مشاجره هم فراتر رود.

اسفندماه ۹۱ بود که این اتفاق در صحن علنی مجلس رخ داد. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد و نوشت: «تعدادی از وکلای ملت در اطراف این دو نماینده حضور یافته و از ادامه این موضوع جلوگیری کردند و پورابراهیمی را به مکان دیگری از صحن علنی بردند. به نظر می‌رسد علت درگیری لفظی پورابراهیمی و زاهدی، نطق میان دستور پورابراهیمی بود که در آن گفته بود: مجمع نمایندگان استان کرمان بارها نسبت به عملکرد شرکت ملی مس انتقاد داشتند اما رئیس مجمع (زاهدی) آن را انتقال نداده است.»

اختلافات این دو نماینده به انتخابات هیات رییسه مجمع نمایندگان استان هم کشیده شد و پورابراهیمی خود را برای ریاست این مجمع نامزد کرد اما در نهایت با کسب تنها سه رای در مقابل هفت رای زاهدی، رقابت را واگذار کرد.

اختلاف بر سر فرماندار راور

دیگر اختلاف زاهدی و پورابراهیمی که رسانه‌ای شد هم به ماجرای تغییر فرماندار راور برمی‌گردد. پس از انتشار خبر تغییر فرماندار راور در مهرماه ۹۲، محمدرضا پورابراهیمی با ایسنا مصاحبه کرد و از فشار سیاسی یک از نمایندگان مجلس برای این تغییر خبر داد.

او با اشاره به اقدامات استاندار کرمان در لغو و ابقای حکم فرماندار شهرستان راور گفت: این رفتار که بواسطه فشار سیاسی افراد خاصی صورت می‌گیرد به هیچ عنوان به نفع شهرستان راور نیست!

مطالب بالا نمونه ای از اختلافات گسترده دو نماینده کرمان و راور در مجلس بود که چندین بار به رسانه‌ها هم کشیده شده، اما باید گفت که مسئله پادرمیانی استاندار کرمان برای رفع کدورت های این دو نماینده دروغ سیزده‌ای بیش نیست که پایگاه خبری «کرمان‌نو» در سیزدهمین روز از فروردین ۱۴۰۰ منتشر می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67597
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.