از هر نوع واکسن‌ کرونا چه تعداد وارد استان کرمان شده است؟

تاکنون واکسن‌های آسترازنکا، چینی سینوفارم، ایرانی کووبرکت، روسی اسپوتنیک، سوبرانا مشترک ایران-کوبا و هندی باهارات وارد استان کرمان شده که بیشترین ‌آن مربوط به سینوفارم است.

به گزارش «کرمان‌نو» طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی کرمان تا تاریخ یکم شهریور بیشترین واکسن وارد شده در استان مربوط به واکسن سینوفارم با ۷۲۳ هزار و ۴۶۴ دز است. از این تعداد  ۳۲۳ هزار و ۱۳۴ دز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

بعد از سینوفارم واکسن آسترازنکا در رتبه دوم قرار دارد. مجموع واکسن وارده شده آسترازنکا در استان کرمان ۱۶۲ هزار ۷۵۷ دز بوده که ۹۰ هزار و ۸۶۰ دز آن مربوط به حوزه علوم پزشکی کرمان است.

واکسن ایرانی کووبرکت در رتبه سوم است. از این واکسن ۹۵ هزار و ۳۵۰ دز به استان وارد شده که ۵۰ هزارو ۴۰۰ دز آن مربوط به علوم  پزشکی کرمان است.

واکسن اسپوتنیک با  ۲۴ هزار و ۶۰۰  دز رتبه چهارم واکسن‌های وارد شده به استان را دارد که ۱۵ هزار دز آن مربوط به علوم پزشکی کرمان است.

واکسن سوبرانا در استان کرمان ۱۵ هزار دز وارد شده و همه  هزار دز آن مربوط به  دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

در نهایت واکسن هندی باهارات رتبه آخر آمار واکسن‌های وارد شده  به استان را  دارد. ۴ هزار و ۷۴۰ دز از این واکسن وارد استان شده که  ۲هزار و ۳۰۰ دز آن مربوط به علوم پزشکی کرمان است.

در مجموع طبق‌ آمار علوم پزشکی کرمان تمامی واکسن‌های وارد شده در استان تا یکم شهریور یک میلیون و ۲۵ هزار ۹۱۱  بوده که سهم دانشگاه علوم پزشکی کرمان از آمار  ۴۹۶ هزار و ۶۹۴ دز و مابقی مربوط به سایر نقاط استان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.