امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

۹:۱۷- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح مرکز کپری آموزشی ـ رفاهی فرهنگیان قلعه گنج طی ماه‌های آینده در این شهرستان خبر داد./ باشگاه خبرنگاران جوان

۱۰:۰۵- رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: این بیمارستان که تاکنون طی ۲ ماه اخیر تنها به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا خدمات درمانی ارائه می‌کرد از دو هفته قبل خدمات به بیماران غیر کرونایی را نیز آغاز کرده است./ایرنا

۱۰:۱۲ – کارگاه تولید ماسک جهادی با حضور سرهنگ پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در روستای ده زیار کرمان افتتاح شد./باشگاه خبرنگاران

۱۰:۴۹- مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمان از افزایش سرقت دریچه های چاه فاضلاب شهری از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

افزایش سرقت دریچه‌های چاه فاضلاب شهری در کرمان

۱۰:۵۱- رییس مرکز پیش بینی داره کل هواشناسی کرمان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بارش‌ها در برخی نقاط به ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر می‌رسد.

هشدار هواشناسی| احتمال وقوع سیل در مناطق شمال، مرکز و غرب استان کرمان

۱۱:۰۵ – مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از آغاز برداشت گل گاوزبان در این استان خبرداد./ باشگاه خبرنگاران

۱۱:۲۹ –مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی را برای خرداد ‌ماه سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ اعلام کرد.

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد | آغاز امتحانات از ۱۷ خرداد

۱۲:۱۴ –محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک مدیران صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: باید برنامه زمانبندی آبنیل شمالی عملیاتی شود در غیر این صورت سوال ما از وزیر تعاون در خصوص عدم ایفای تعهدات شرکت زغالسنگ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تاخیر در آغاز به کار آبنیل شمالی | پورابراهیمی: طبق توافق وزیر این معدن باید سال گذشته عملیاتی می‌شد

 

۱۲:۴۵- شرکت گاز استان کرمان طی سال ۱۳۹۸ با اجرای بیش از ۲ هزار و ۲۷۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع که از زمان تأسیس این شرکت تاکنون بی‌سابقه بوده است رتبه دوم کشوری را در لوله‌گذاری اخذ نمود.

کسب مقام دوم کشوری شرکت گاز کرمان | رکورد بی‌سابقه در اجرای خطوط تغذیه و توزیع

۱۲:۵۴ – مدیرکل سازمان محیط زیست استان کرمان گفت: بیمارستان ها باید پسماندهای عفونی خود را بی خطر کنند و این امر به درستی در بیمارستان های کرمان انجام می شود.

مهر‌ تایید محیط زیست بر امحاء زباله‌های بیمارستانی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48306
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.