ترغیب قطب فولاد به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی تجدیدپذیر


ارائه ۲۰۰ طرح برای سرمایه‌گذاری در استان

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمان وارد دومین روز خود شده است. از صبح امروز در بخش‌های مختلف سخنرانان مشغول ارائه طرح‌های خود هستند. انرژی محور اصلی بیشتر بخش‌ها بوده است.

برق محور اصلی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمان است. بخشی که به قدری با اهمیت جلوه کرده که در پنل تخصصی صنایع پایین دستی فولاد، آشتیانی مدیر عامل شرکت آریانا صنایع فولادی را به سرمایه‌گذاری در حوزه تولید برق از انرژی خورشیدی دعوت می‌کند تا توسعه صنایع فولاد، بازاری که به اعتقاد او سهمش از حوزه انرژی تا سال ۲۰۲۵ حدود ۲.۵ برابر می‌شود. 

دومین روز همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمان با برگزاری ۱۵ پنل تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها و دانش بنیان، کشاورزی مدرن، صنایع خلاق، صنایع پایین دستی مس، گردشگری، انرژی، صنایع پایین دستی فولاد و غیره برگزار شد. 

محور اصلی این همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان برای جذب سرمایه‌گذار است.  به گفته رییس اتاق بازرگانی کرمانی پیش‌بینی شده  تا در این همایش ۲۰۰ پروژه  که مبالغ و راه‌های سرمایه‌گذاری و نرخ‌های بازده، مزیت‌های تخصصی  و غیره آنها مشخص است، در این همایش مطرح شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92075
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.