امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز 30 بهمن

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز چهارشنبه 30 بهمن ۱۳۹۹ را در اینجا بخوانید.

09:45- معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز عملیات مرمتی خانه دینیار کرمان خبر داد./ایسنا

10:30- رئیس اتاق بازرگانی کرمان در همایش روز صادرات که از دقایقی پیش آغاز شده و هم‌اکنون در حال برگزاری است گفت: «سیاست‌های ارزی کشور جز در راستای محدود کردن صادرات و آسیب رساندن به آن‌ها نبوده است».

رییس اتاق کرمان: سیاست‌های ارزی و ریالی کشور به صادرات آسیب رسانده است

10:40- امام جمعه کرمان در همایش روز صادرات گفت: تولیدکنندگان باید در کشور ظرفیت خود را به کار بگیرند و به سمتی بروند که کالاهای خود را در فضای رقابتی به نمایش بگذارد.

امام‌جمعه: تولیدکنندگان کالاهای خود را در فضای رقابتی به نمایش بگذارد

10:50- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کم‌تر بودن صادرات نسبت به واردات گفت: تراز صادراتی کشور ۲.۵ میلیارد دلار منفی است.

پورابراهیمی: تراز صادراتی کشور ۲.۵ میلیارد دلار منفی است

12:35- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروزه به برکت تلاش مدیران و کارگزاران حوزه امنیت و حضور سران طوایف و علما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور در منطقه است .

ایران امن ترین کشور در منطقه است

13:15- مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه گفت: آمادگی پوشش صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری را برای صادرکنندگان استان کرمان داریم.

کرمان رتبه ششم صندوق ضمانت صادرات ایران

 

14:00- ارخانه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهر زمین سیرجان امروز (پنجشنبه) از طریق ویدئوکنفرانس با دستور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید.ایرنا

15:00- کارخانه گندله سازی گهرزمین امروز ۳۰ بهمن با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

کارخانه گندله سازی سیرجان با دستور رئیس جمهوری افتتاح شد

15:29-رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 6742 قطعه مرغ زنده هنگام بارگیری و انتقال شبانه به یکی از استان های شرق کشور خبر داد./ایسنا

16:35- مدیرکل اطلاعات استان کرمان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر در منطقه که وابسته به شرق و غرب نیست ،اگر قدرتمند و تاثیرگذار نبودیم کاری به ما نداشتند ودلیل اینکه هر روز برای ما برنامه ریزی و طراحی می کنند نشانه قدرتمند بودن و تاثیرگذار بودن ما است .

ایران کشوری مقتدر در منطقه

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64903
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.